Zarządzanie procesem reklamacji w branży FMCG jest dość skomplikowanym zadaniem. Stanowi natomiast istotny element budowania wizerunku firmy oraz właściwych relacji z klientem. Sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji jest kluczowym czynnikiem, który decyduje o zadowoleniu klienta, a tym samym wpływa na jego lojalność.
Zapraszamy Państwa na szkolenie, podczas którego poznają Państwo prawne aspekty procesu reklamacji, obowiązki ciążące na sprzedawcy, ale również prawa i obowiązki będące po stronie klienta. Nasi eksperci przedstawią także praktyczne kwestie tego zagadnienia, przykładowe regulaminy sklepów oraz gwarancje dla towarów z branży FMCG.
Szkolenie odbędzie się 23 maja Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.
Szczegółowy program na http://academy.mmcpolska.pl/event/reklamacje-w-fmcg/
Główne zagadnienia:
• Regulacje prawne dotyczące procesu reklamacji
• Zakres odpowiedzialności sprzedawcy
• Prawa i obowiązki klienta w przypadku reklamacji
• Praktyczne aspekty procesu reklamacji
Prelegenci:
• Aneta Pankowska – Radca Prawny, Partner w Kancelarii RKKW – KWAŚNICKI, WRÓBEL & Partnerzy
• Piotr Mikosik – Adwokat, RKKW – KWAŚNICKI, WRÓBEL & Partnerzy
• Elżbieta Delert – Aplikant Adwokacki, RKKW – KWAŚNICKI, WRÓBEL & Partnerzy
• Aleksandra Puszczało – Aplikant Adwokacki, RKKW – KWAŚNICKI, WRÓBEL & Partnerzy
Patronat medialny Law Business Quality.