lederboard

CITROËN dołączył do akcji Feel good love yourself


CITROËN dołącza do akcji specjalnej marki Tatuum zatytułowanej „Feel good love yourself”. Z okazji Walentynek w sieci sklepów Tatuum w całej Polsce klientki będą mogły wygrać atrakcyjne nagrody: tydzień z CITROËNEM C4 CACTUS z pełnym bakiem i 10 voucherów na zakupy w sklepach Tatuum.

Aby wziąć udział w zabawie wystarczy dokonać zakupu na dowolną kwotę i odpowiedzieć na konkursowe pytanie: „Dokąd i z kim wybierzesz się w wymarzoną podróż CITROËNEM C4 CACTUS?”. Najlepsze odpowiedzi zostaną nagrodzone przez jury. Konkurs potrwa od 14 do 22 lutego br. Akcja zostanie uatrakcyjniona słodkim poczęstunkiem czekającym na klientki w sklepach Tatuum oraz dodatkowymi rabatami na zakupy odzieży.

Cechy CITROËNA C4 CACTUS idealnie wpisują się w filozofię marki odzieżowej Tatuum. Wyrazisty styl, ciekawe detale, komfort, prostota i funkcjonalność jednocześnie oraz możliwość tworzenia unikalnych kombinacji stanowią wspólny mianownik nowej odsłony modeli z gamy CITROËNA oraz ubrań z kolekcji Tatuum.

CL 14.001.005

***

CITROËN to kreatywność i technologia w służbie komfortu. Od 1919 roku CITROËN jest jednym z głównych producentów na rynku motoryzacyjnym, który dostarcza konkretnych i optymistycznych odpowiedzi na oczekiwania użytkowników właściwe danej epoce. Od roku 2014 modele Citroëna oferują to, co naprawdę ważne dla klientów: więcej designu, więcej komfortu, więcej użytecznych technologii, a wszystko to za przystępną cenę.

CITROËN to 10 000 autoryzowanych punktów sprzedaży i stacji obsługi w ponad 90 krajach i 1 266 000 samochodów sprzedanych w 2013 roku. Marka ma również na swoim koncie 8 tytułów mistrza świata w kategorii konstruktorów w rajdach WRC, a w 2014 roku podjęła nowe wyzwanie sportowe, przystępując do serii wyścigowej WTCC.

CL 14.002.014

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *