Mercure Fashion Night w Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto


Wiosna to najwyższy czas, żeby pomyśleć o nowym wyglądzie oraz idealna okazja by poeksperymentować z modą! Po miesiącach przepełnionych stonowaną, jesienno-zimową kolorystyką każda kobieta z chęcią wybierze odważniejsze kolory. Z myślą przede wszystkim o kobietach, Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto zaprosił do współpracy Dorotę Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night 30 marca projektantka zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję na sezon wiosna/lato 2017 zatytułowaną SIŁA WOLNOŚCI. Wieczór poprowadziła Monika Zamachowska. Wśród gości obecni byli m.in. Karolina Szostak, dziennikarka i prezenterka oraz aktorka Anna Oberc znana z serialu „Singielka”. O choreografię zadbał Jarek Szado.

 

W ubiegłym roku został zainaugurowany strategiczny projekt Mercure Fashion Night. Obejmuje on unikalne pokazy mody w hotelach, w harmonii z ludźmi i miejscami. Hotele Mercure to nowoczesne i piękne wnętrza i taka jest też moda, którą marka firmuje w oparciu o współpracę z popularnymi polskimi projektantami.

Pierwszy pokaz odbył się w Warszawie. Drugi miał miejsce 8 marca w Mercure Kraków Stare Miasto. Kolejne dwa już wkrótce w stolicy, w Mercure Grand Hotel oraz w Hotelu Mercure Centrum Warszawa.

– Współpracując z modą, podkreślamy nowoczesność naszego designu i brandu, ale też nieustannie myślimy o naszych gościach, bo dla nich to zawsze duża atrakcja – mówi Sylwia Gadomska Dyrektor Regionu Północnego Hoteli marki Mercure & Novotel. – Zależy nam, żeby hotel tętnił życiem, stanowił miejsce, które z przyjemnością można odwiedzić, nie tylko będąc w podróży.

Polska projektantka Dorota Goldpoint zadedykowała najnowszą kolekcję kobietom aktywnym, które realizując swoje pasje i robiąc w życiu to, co kochają – są niezależne. Z myślą o każdej z nich i biorąc pod uwagę różne typy sylwetki, projektantka przygotowała propozycje na każdą okazję, zarówno zawodową jak i towarzyską. SIŁA WOLNOŚCI to refleksja, która jest wyrazem przekonania, że kobieta wolna wewnętrznie to kobieta spełniona, zrealizowana a zatem PIĘKNA.

 

Anna Oberc, Jarek Szado, Karolina Szostak

 

Dla kobiet aktywnych zawodowo, powstała rozbudowana linia biznes, klasyczna i zarazem kobieca. Dominują w niej biel, granat oraz energetyzująca czerwień. Projektantka nie zapomniała również o ponadczasowym ale i najbardziej eleganckim duecie black & white, który jest niezastąpiony w garderobie każdej kobiety bez względu na porę roku.

Z kolei w linii koktajlowej i wieczorowej zachwycają najmodniejsze w tym sezonie kolory. Są wśród nich m.in. ekstrawagancka i temperamentna mieszanka czerwieni i pomarańczy. Nie zabraknie też odważnej i soczystej fuksji, która wyparła modny zimą pudrowy róż. Teraz nosimy ją nie tylko na ustach, ale od stóp do głów.

– W mojej kolekcji używam tylko naturalnych tkanin, czyli jedwabi, szyfonów, organzy czy batystu. W wiosennej kolekcji jest też dużo muślinów. Przezroczystości i zwiewność to na pewno kluczowa cecha moich kolekcji. – podkreśla Dorota Goldpoint. – To, co dodatkowo wyróżnia wybrane modele to złoty Flaming – symbol wschodzącego słońca i odrodzenia. To idealny motyw na początek wiosny. Zdaniem projektantki uosabia on kobiecą wrażliwość i delikatność.

 

Mercure Fashion Night (2)

 

Markę Mercure określają: pasja do najwyższej jakości, dbałość o szczegół i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze z lokalnych środowisk.

– Moda łączy piękno ruchu, fantazję i bogactwo wzornictwa z wytrzymałością i złożonością architektury. To naprawdę potężna forma sztuki. Na tym polega nasza moc autoekspresji. Chcemy tę moc łączyć bezpośrednio z marką hoteli Mercure – podkreśla Sylwia Gadomska Dyrektor Regionu Północnego Hoteli marki Mercure & Novotel. – Mercure Fashion Night by Dorota Goldpoint” to inauguracja stworzonego przez nas konceptu opartego na tej filozofii.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności