lederboard

Znamy program VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Organizatorzy Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach ujawnili program tegorocznej edycji, której tematem przewodnim będą skuteczne kampanie promocyjne miast i regionów. Uczestnicy imprezy jak co roku mogą spodziewać się prelekcji ekspertów specjalizujących się w marketingu miejsca oraz przedstawicieli urzędów i instytucji odpowiedzialnych za działania promocyjne.

 

Tematy i wystąpienia prelegentów zostały zaplanowane w taki sposób, aby kompleksowo przedstawić skuteczne sposoby promowania jednostek terytorialnych. W programie znajdują się zarówno konkretne przykłady kampanii wizerunkowych miast i regionów, jak również zagadnienia pośrednio powiązane z marketingiem miejsca, jak np. komunikacja z mediami czy aspekty prawne dotyczące brandingu. VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach odbędzie się w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie w dniach 25-26 października. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się przy pomocy formularza dostępnego na stronie wydarzania: http://www.podkarpackie.org.pl/regulamin-kongresu/. Znajduje się tam również pełny program wydarzenia.

Osoby, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu miast, powinny szczególnie zainteresować się prelekcjami m.in. Krzysztofa Kowalczyka, właściciela agencji marketingowo-szkoleniowej ACTIVE DAYS.pl, który podzieli się swoją wiedzą na temat promocji miasta poprzez storytelling, a także Wojciecha Czyżewskiego, przewodniczącego zespołu ds. Fabryki Pełnej Życia – projektu promocyjnego realizowanego przez Dąbrowę Górniczą w oparciu o rewitalizację terenów zajmowanych przez zlikwidowaną fabrykę „Defum”.

W pierwszym dniu VIII edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach wystąpi m.in. Robert Stępowski, redaktor naczelny portalu Marketing Miejsc, który przedstawi subiektywne zestawienie kampanii promocyjnych polskich miast i regionów minionego roku. – Jednostki samorządowe w Polsce z roku na rok są coraz bardziej świadome użyteczności i zalet płynących z dobrze przemyślanej promocji miejsca – mówi Robert Stępowski. – Podczas swojej prezentacji postaram się przekrojowo przedstawić najbardziej interesujące i oryginalne przykłady realizacji takich działań w zeszłym roku. Jestem przekonany, że niektóre z nich mogą posłużyć jako inspiracja dla innych instytucji.

O promocji za pośrednictwem social mediów opowiedzą leśniczy Kazimierz Nóżka oraz Marcin Scelina, którzy promują bieszczadzkie Nadleśnictwo Baligród m.in. poprzez zdjęcia oraz filmy prezentujące florę i faunę tamtejszych terenów. Niektóre z nagrań ich autorstwa rozprzestrzeniły się viralowo na szeroką skalę w internecie. Warto podkreślić, że obecnie ich fanpage na Facebooku śledzi obecnie ponad 85 tys. osób.

Coraz popularniejszym trendem w działaniach marketingowych jest wykorzystanie influencerów. O tym, w jaki sposób mogą się oni przyczynić do promocji turystyki na przykładzie kampanii #visitpoland opowie Magdalena Żelazowska z Polskiej Organizacji Turystycznej. Nadal istotnym aspektem kampanii wizerunkowych miast i regionów są działania media relations. Krzysztof Łapiński z Agencji Timing, były rzecznik prasowy prezydenta RP, wyjaśni jak prowadzić komunikację z mediami w taki sposób, aby z perspektywy samorządu stała się ona elementem skutecznego dialogu.

W ramach kongresu oprócz wykładów i prezentacji zaplanowane są też warsztaty praktyczne. Pierwszy z nich poprowadzą Robert Sadowski oraz Kamil Kalinowski z Newspoint, którzy podpowiedzą uczestnikom jak wykorzystywać dane z monitoringu mediów do tworzenia contentu. Drugie zajęcia zatytułowane Działasz lokalnie – promuj globalnie! Marketing miast i regionów – case studies przeprowadzą Katarzyna Kozioł i Tomasz Żmudzki z Ringier Axel Springer Polska.

Informacje dodatkowe: Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest wydarzeniem cyklicznym, organizowanym od 2011 r., podczas którego rozmawia się o innowacyjnych rozwiązaniach i narzędziach marketingowych dla regionów. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Ubiegłoroczna edycja Konferencji zgromadziła blisko 150 osób. Więcej informacji na ten temat: http://www.podkarpackie.org.pl

Organizatorem Kongresu jest Exacto Sp. z o.o. Partnerami strategicznymiUrząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

Patronat honorowy: Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej.

Partnerami Kongresu są: Ideo, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Logito, Restauracja Radość, Newspoint oraz Sellizer.

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *