Prowadzenie własnego biznesu staje się coraz popularniejsze. W pierwszym kwartale 2017 roku, w Polsce założono prawie 13 tysięcy spółek i 72 tysiące indywidualnych działalności gospodarczych. Co zrobić żeby wyróżnić się na tle konkurencji? Czy młoda marka może być wyznacznikiem trendów? O tym wszystkim, już 12 października o godzinie 19:00 w Idea Hub w Manufakturze, opowie Małgorzata Korycka, właścicielka meblarskiej marki Un’common.
Pracę „na swoim” wybiera coraz więcej Polaków. Mikroprzedsiębiorstwa i startupy to coraz popularniejsza forma działalności na rynku pracy. Trzeba jednak pamiętać, że rozwijanie własnej firmy to działanie na wielu płaszczyznach. Niestety, wielu przedsiębiorców o tym zapomina i nierzadko muszą szybko zamknąć biznes.
– Młodzi przedsiębiorcy powinni pamiętać o odpowiedniej promocji swojego biznesu. Wiedza na ten temat pozwoli im świadomie kierować działaniami marki. Tym bardziej, że zareklamowanie własnego produktu i dopasowanie przekazu do grupy docelowej wcale nie jest łatwe – mówi Korycka.
Un’common to firma projektująca i tworząca designerskie meble, opierając się głównie na połączeniu mosiądzu i marmuru. Jej produkty są doceniane przez media branżowe, a celebryci nierzadko chwalą się ich posiadaniem w mediach społecznościowych.
Małgorzata Korycka jest absolwentką Politechniki Łódzkiej na wydziale architektury i urbanistyki. Ukończyła również projektowanie na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Przez cztery lata pracowała przy budowie dworca Łódź Fabryczna. W 2016 roku podjęła decyzję o założeniu własnej firmy.
Wydarzenie odbędzie się w ramach cyklu spotkań networkingowych w łódzkim Idea Hub. W czasie ich trwania, zaproszony gość opowiada o swoim doświadczeniu i firmie, a przedsiębiorcy mają możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie z kontrahentem. Regularnie odbywają się w niej również warsztaty dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości.