Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Zdjęcie karty kredytowej w mediach społecznościowych Ryzyko kradzieży tożsamości i naruszenie prywatności

W dobie powszechnej cyfryzacji i dominacji mediów społecznościowych, wiele osób chętnie dzieli się szczegółami ze swojego codziennego życia. Platformy takie jak Facebook, Instagram czy...
Strona głównaRozmaitościKampanie Google Ads - rodzaje i zalety. Docieraj do klientów w błyskawicznym...

Kampanie Google Ads – rodzaje i zalety. Docieraj do klientów w błyskawicznym tempie

Jak w dobie ogromnej konkurencji docierać do potencjalnych klientów? W jaki sposób zwiększyć rozpoznawalność firmy, pomnożyć liczbę wejść na stronę www, sprawić, że zapytań ofertowych będzie przybywać? Przemyślany e-marketing to podstawa. Jednym z rozwiązań są kampanie Google Ads.

 

Google Ads – co to?

Google Ads (dawniej Adwords), to system reklamowy Google. System, dzięki któremu możliwa jest emisja reklam tekstowych, graficznych, wideo. Opłata naliczana jest za każde kliknięcie reklamy – ppc, za 1000 wyświetleń – ppm lub za obejrzenie wideo bądź minimum 30 sekund nagrania – ppv.

Poniżej przedstawimy najważniejsze informacje dotyczące kampanii Google Ads. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat takiego sposobu reklamy? Zajrzyj tutaj: https://1stplace.pl/kampanie-google-ads/. Ów poradnik to kopalnia wiedzy o Google Ads.

Rodzaje kampanii Google Ads

Poszczególne rodzaje kampanii Google Ads mają swoje zalety, sprawdzą się w przypadku firm o innym charakterze, wyznaczających sobie inne cele marketingowe. Przedstawmy kilka z rozwiązań, które pomogą Ci dotrzeć do potencjalnych klientów.

Kampania w sieci wyszukiwania

Kampania w sieci  wyszukiwania jest często wybieranym rozwiązaniem. Mamy tutaj możliwość reklamowania firmy bądź sklepu e-commerce na wybrane przez nas frazy. Możemy także wykluczyć hasła, na które nie chcemy być widoczni.

Zaletą takich kampanii są także rozszerzenia. Z poziomu wyników wyszukiwania może wyświetlać się informacja na temat dostawy, darmowych zwrotów, oferty. Rozszerzenia mogą zwrócić uwagę użytkownika, zwiększyć szanse na konwersję.

Kampanie w sieci reklamowej

Kolejną z możliwości są kampanie w sieci reklamowej. Sieć reklamowa Google, czyli Google Display Network, to ponad dwa miliony witryn, aplikacji, wideo. Reklamy wyświetlane są więc wielu użytkownikom, odwiedzającym witryny o różnej tematyce, korzystającym z YouTube, przeglądającym blogi, portale.

Reklama w sieci produktowej

Prowadzisz sklep e-commerce? Sprzedajesz ubrania, obuwie, meble lub inne artykuły w atrakcyjnych cenach? Jeśli tak, dobrym wyborem będą reklamy w sieci produktowej. Takie reklamy wyświetlają się przede wszystkim w karcie Zakupy i obok wyników wyszukiwania. Zaletą takiej opcji jest niski koszt kliknięcia przy dużej widoczności.

Co jeszcze  warto wiedzieć na temat reklam w sieci produktowej?

  • Przy kampaniach produktowych konieczny jest feed produktowy, należy także wdrożyć regulamin oraz politykę prywatności.
  • Stosujemy wykluczenia, nie mamy możliwości wyboru fraz kluczowych.
  • Nie mamy także wpływu na to, jakie reklamy i komu się wyświetlą.

Performance Max

Performance max to dość nowe rozwiązanie, które możemy określić, jako połączenie różnych rodzajów kampanii. Reklamy wyświetlają się w różnych miejscach, między innymi w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej czy na You Tube.

Kampania Discovery

Chcesz poszerzyć rozpoznawalność marki? Dobrą opcją będą kampanie Discovery.  Reklamy wyświetlać się będą na kartach discovery, na YouTube, na Gmailu.

W przypadku takich kampanii możemy wybierać między reklamami banerowymi i elastycznymi, decydujemy również, co znajdować się będzie na kreacji.

Inne rodzaje kampanii Google Ads to kampanie wideo – wyświetlające się przede wszystkim na YouTube czy kampanie promujące aplikacje – reklamy widoczne się m.in.  w Google Play.

Kampanie Google Ads – kiedy warto?

  • Kampanie Google Ads są jednym z częściej wybieranych rozwiązań z zakresu e-marketingu. Pozwalają na szybkie docieranie do osób, które stanowią naszą grupę docelową.
  • Google Ads to doskonałe uzupełnienie pozycjonowania – mamy wtedy szansę na widoczność zarówno w płatnych, jak i bezpłatnych wynikach wyszukiwania – a to daje nam przewagę nad konkurencją i zwiększa szanse na konwersję.
  • Kampanie dobrze sprawdzają się podczas wszelkiego typu akcji promocyjnych, w przypadku uruchamiania nowych stron i sklepów. Są też dobrym rozwiązaniem dla firm działających wyłącznie przez kilka miesięcy w roku.

1stplace.pl – zwiększ widoczność w sieci, ciesz się z wysokiej konwersji

Myślisz o rozpoczęciu kampanii Google Ads? Wsparcie specjalistów będzie bardzo istotne. Zespół 1stplace.pl, agencji e-marketingowej, która na rynku działa od ponad 10 lat, zadba o to, by Twoje kampanie były dobrze zoptymalizowane, dostosowane do Twoich celów biznesowych i oczywiście skuteczne. Gotowy na sukces?