Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img
Strona głównaPolskie Lwice BiznesuKandydatki nominowane do tytułu Lwica Biznesu 2018 cz. 1

Kandydatki nominowane do tytułu Lwica Biznesu 2018 cz. 1

3 grudnia w hotelu Mercure Warszawa Grand odbędzie się finał 4. edycji plebiscytu LWICE BIZNESU 2018. Do konkursu zgłosiło się ponad 80 wyjątkowych kobiet. Redakcyjne jury wyłoniło 45 finalistek, które powalczą o tytuł kobiety sukcesu roku 2018. 

 

 

Oryginalny pomysł na biznes, umiejętność promocji i PR oraz zdolność nawiązywania relacji z klientami i współpracownikami – między innymi to powinno cechować „Lwicę Biznesu”.

Konkurs skierowany jest do właścicielek małych lub średnich przedsiębiorstw, osób zajmujących wysokie stanowiska menedżerskie czy kierownicze lub będących w zarządzie fundacji albo stowarzyszenia działającego na rzecz kobiet.

Przed Państwem pierwsze kandydatki nominowane do tytułu LWICY BIZNESU 2018:

 

JOANNA ADAMIAK (Kategoria Public Relations)

Prezes i współwłaścicielka agencji PR Face it! Ekspert z 10-letnim doświadczeniem w branży komunikacyjnej. Pracowała m.in. jako rzecznik prasowy i PR manager kanałów TV: kuchnia+ i DOMO+. Od 6 lat stoi na czele agencji PR Face it!, która obsługuje miesięcznie kilkudziesięciu klientów z wielu branż, m.in. telewizyjnej. FMCG, show-biznes, dziecięcej, nieruchomościowej, turystycznej, hotelarskiej. Wśród klientów agencji są m.in. takie marki jak Cinema City, Almatur, France24 czy ARTE TV. Absolwentka MISH na Uniwersytecie Warszawskim, w ramach których ukończyła dziennikarstwo ze specjalizacją public relations oraz socjologię.

JOANNA POKRZYK (Kategoria Marketing)

Dyrektor ds. marketingu w firmie dietering.com Ukończyła studia magisterskie na kierunku politologia oraz podyplomową psychologię sprzedaży, planuje i prowadzi działania marketingowe firmy, odpowiada m.in za strategie sprzedażowe firmy, wprowadzenie nowych produktów na rynek, działania promocyjno-reklamowe oraz wizerunek firmy. Prywatnie, szczęśliwa mama 2,4 letniej Zosi i 4,5 letniej Lenki.

Firma dietering.com to pasja i doświadczenie zamknięte w pudełku. Zdrowe, profesjonalne diety przygotowane przez specjalistów z dziedziny dietetyki i żywienia. Wprowadzają, nowe, innowacyjne produkty oparte tylko i wyłącznie na naturalnych składnikach. Oferta dietering.com  to nie tylko catering dietetyczny ale również zdrowy słoik, czy suplementy diety potrzebne do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

Wraz z dietering.com zdobyła wiele prestiżowych nagród: Najlepsze diety 2016, Hit Konsumenta 2017, Hit Konsumenta 2018, Bestsellery Roku 2018, Lider wśród cateringów dietetycznych, Lider wśród naturalnych suplementów diety, Diamenty Kobiecego Biznesu, Kobiety-Kobietom, Ik Magazine Awards Women’s Prestige

EWELINA KORSZUN (Kategoria Optyk) 

Właścicielka salonów optycznych w Zielonej Górze, Nowej Soli i Żarach. Działalność gospodarczą prowadzi z wielką pasją. Niezwykle ambitna, wie czego chce od życia. Uwielbia podejmować ryzyko, które motywuje ją do dalszego rozwoju.  Samoświadomość i odpowiedzialność to główne siły jej charakteru. Miłość do biznesu narodziła się w okresie dzieciństwa. Już wtedy wykazywała się talentem handlowym. Jak sama mówi o sobie: „Jestem bardzo szczęśliwą osobą ponieważ otaczam się dużą życzliwością rodziny i znajomych. Inspiruje mnie przyroda i muzyka, która pomaga mi w tworzeniu nowych projektów i poszukiwaniu nowych rozwiązań. Uwielbiam tańczyć, robić zdjęcia, podróżować”. Z chęcią angażuje się w pomoc potrzebującym jako wolontariusz i sponsor wielu akcji charytatywnych.

MARTA BANASZEK (Kategoria Projektant Roku) 

Z wykształcenia jest ekonomistką. Od ośmiu lat związana z branżą finansową. Praca zawodowa nie przeszkadza jej jednak w realizowaniu pasji, jaką jest moda. Zdobyte wykształcenie i doświadczenie są pomocne w tworzeniu własnego biznesu. Od najmłodszych lat interesowała się szyciem i projektowaniem ubrań. To, co kiedyś było jedynie zabawą, od jakiegoś czasu stało się sposobem na życie. Przeszła szereg szkoleń z zakresu szycia i konstrukcji, co pozwala jej na w pełni profesjonalne podejście do nawet najbardziej wymagających klientów.

Od roku działa we własnym studio na warszawskich Kabatach, gdzie ubiera kobiety na różne okazje. Do jej salonu trafia także wiele osobowości ze świata mediów i show-biznesu. Jej ostatni pokaz mody okrzyknięto spektakularnym sukcesem, a kolekcja Inside Story podbiła serca kobiet. Za udany debiut w branży modowej otrzymała znak jakości przedsiębiorców, nagrodę Super Wiktoria.

Największą inspiracją jest dla kobieta – jej styl, charakter, sylwetka. Pracuje z paniami w każdym wieku i o różnych gabarytach. Swoimi projektami pragnie dawać im najwyższą jakość i unikatowość.

KATARZYNA DZIUBAŁKA (Kategoria Networking) 

 

Właścicielka marki Wielka Wymiana Kontaktów – cyklu spotkań networkingowych w Polsce i za granicą, których zorganizowała już ponad 140. Jej biznesowe życie właśnie zatoczyło koło. W ciągu 5 lat przeszła drogę od uczestniczki Szkoły Liderek do właścicielki tego przedsięwzięcia. Regularnie występuje w mediach, gdzie dzieli się swoimi doświadczeniami i wiedzą biznesową. Jest również bohaterką książki „Liderki”.

ANNA GODEK (Kategoria Rozwój Przemysłu Kosmetycznego)

 

Właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy Polcharm. Od 1989 roku działa w obszarze i na rzecz jednej branży – polskiego przemysłu kosmetycznego.  Brała udział w skonsolidowaniu polskiej branży kosmetycznej poprzez organizowane według autorskiej koncepcji (obecnie pod logo CREATIVELY MADE IN POLAND) wystąpień targowych polskich producentów w ramach sekcji czy pawilonów polskich tworzonych na najważniejszych imprezach targowych m.in.  w Bolonii, Moskwie, Hong Kongu, Istambule czy Kijowie. Wszystkie te rozpracowane od zera imprezy targowe zostały objęte rządowymi programami dotacyjnymi jako najbardziej istotne dla rozwoju eksportu polskiej branży kosmetycznej.

Nieprzerwanie od 2007 roku wydawca kwartalnika branży kosmetycznej COSMETIC REPORTER, skupiającego się  na polskim przemyśle kosmetycznym i publikującego raporty z najbardziej perspektywicznych rynków zbytu, wydawanym w języku polskim, angielskim i rosyjskim. W latach 2005-2013 wydawca kwartalnika modowego branży fryzjerskiej Top Professional.

Angażuje się w akcje charytatywne na rzecz osieroconych dzieci oraz ludzi potrzebujących wsparcia: między innymi zorganizowanie finansowania i zarządzanie procesem dokończenia budowy i urządzenia domu dla 16 osobowej rodziny zastępczej w Hłudnie na Podkarpaciu, czy zorganizowanie i przekazanie pomocy finansowej dla rodzin ofiar poległych na Majdanie w Kijowie.

Prywatnie szczęśliwa żona i matka dwójki dzieci.  Interesuje się projektowaniem wnętrz oraz
art. deco w malarstwie i sztuce użytkowej.

JOANNA PREISNER (Kategoria Hotelarstwo)


Joanna Preisner – prawnik z wykształcenia, dekorator wnętrz z zamiłowania, hotelarz z pasji, pisarka w wolnych chwilach, mama trójki dzieci z wyboru. Spełnia swoje marzenia poprzez konsekwentną pracę oraz realizację kolejnych projektów. Wraz z mężem, swoją pasję do architektury przelali w budowę  magicznego miejsca – Hotelu Bacówka Radawa & SPA****. Obiekt, który stworzyła trójka urwisów – wymyślając ideę, rysując projekty i w końcu przekonując rodziców, że to wspaniały pomysł.

Joanna Preisner jest współautorką książki „Jak sprzedać mieszkanie i nie zwariować”, którą wspólnie z mężem Pawłem Preisnerem zaprezentowała w październiku 2018 roku. Oboje przekazują w niej wiedzę zdobytą podczas 15 lat doświadczeń prowadzenia firmy deweloperskiej Szklane Tarasy.

W 2017 roku zdobyła statuetkę Człowiek Sukcesu. Jej „dzieło”, czyli Hotel Bacówka Radawa & SPA**** został wyróżniony tytułami „Hotel Przyjazny Rodzinie”, „Najbardziej romantyczny Hotel w Polsce”, „Luksusowe miejsce”, „Optymistyczny Hotel” oraz „Lider regionu”. W 2018 roku Bacówka została również nagrodzona statuetkami: „Złota Villa”, „Bestsellery Roku 2018”, „Lider Biznesu”, natomiast INTERIOR DESING AWARDS przyznało hotelowi wyróżnienie za najlepsze wnętrza Hotelowe.

Joanna Preisner brała udział w programie telewizyjnym „Klucz do serca” jako dekoratorka wnętrz oraz jest główną pomysłodawczynią programu telewizyjnego „Rozdajemy marzenia – wygraj mieszkanie”.

DOROTA LANGE (Kategoria Akademia Wizażu) 
Wizażystka i charakteryzatorka, absolwentka Międzynarodowej Szkoły Charakteryzacji Teatralno-Filmowej Marii Ewy Dziewulskiej w Warszawie. W branży od ponad 20 lat. Współpracuje z wieloma cenionymi fotografami, operatorami, stylistami. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych, a każdy dzień traktuje jak misję w szerzeniu piękna.  Dorota Lange udowadnia, że wizaż i charakteryzacja to nie praca, a pasja. Chętnie dzieli się z innymi swoją wiedzą, zauważa potrzeby rynku i kobiet.

Od 2016 r. prowadzi szkołę wizażu i charakteryzacji Make Up Akademy By Dorota Lange. Swoim kursantkom zdradza tajniki zawodu, ale też umożliwia pracę z najlepszymi. Jak podkreśla – sukces każdej z nich traktuje jak jej osobisty sukces.

Jako szczęśliwa 40-tka zaczęła prowadzić vlog Happy 40. Jest to jeden z nielicznych kanałów na rynku skierowanych do kobiet dojrzałych. Dorota Lange zdradza na nim, jak wyglądać pięknie w każdym wieku. Rozmawia o życiu, mężczyznach, trudnych tematach. Motywuje do działania i dodaje siły. Udowadnia, że kobieta piękna jest nie tylko ciałem, ale i duchem. A odpowiedni makijaż pozwala na wydobycie tego piękna i dzielenie się nim ze światem.

KINGA ROTH-PEREK (Kategoria Moda)

Z urodzenia Poznanianka, wielkopolską przedsiębiorczość ma we krwi. Już podczas studiów założyła działalność gospodarczą, którą jako odzieżowa marka Kaskada prowadzi z powodzeniem do dziś.

Zamiłowanie i pasję modową przejawiała od najmłodszych lat. Idąc tropem własnych zainteresowań wybierała kolejne szkoły związane z modą i krawiectwem, kończąc również studia na kierunku „Projektowanie odzieży”.

Od 20 lat konsekwentnie rozwija markę Kaskada, której początki to jedynie para własnych rąk i głowa pełna planów na przyszłość. Dziś w swoim przedsiębiorstwie zatrudnia kilkadziesiąt osób – fachowców, którzy jak zawsze podkreśla, stanowią siłę jej firmy. Niezwykle dumna z zespołu profesjonalistów, dzięki którym marka może się rozwijać.

Prywatnie koncyliacyjna, kompromisów nie dopuszcza jedynie w kwestii jakości produktu i dobra firmy. Dlatego klasyczna i niezwykle wygodna odzież marki Kaskada ma swoje wierne klientki nie tylko w całej Polsce, ale i poza granicami kraju. Zawsze wierna wielkopolskiemu etosowi solidności i rzetelności.

Dopytywana przyznaje, że jest kobietą spełnioną – w życiu prywatnym jako szczęśliwa mama trojga dzieci, w biznesie jako kobieta, która z powodzeniem robi to, co zawsze było i pozostaje jej pasją.

IWONA TRĘDOWSKA (Kategoria Architektura) 

Szczęśliwa kobieta – żona, matka trójki dzieci. Zaraz po ukończeniu studiów szukała możliwości realizacji siebie nie tylko jako pracownika lub pracodawcy, ale przede wszystkim jako twórcy i człowieka. Ma to szczęście, że udało jej się połączyć pracę z pasją. W 2005 roku założyła firmę MOTI INVESTMENT, a z czasem powstało również studio Trędowska Design. Początkowo byli jedynie   pracownią projektowo-designerską, ale aby mieć wpływ na sprawowanie pieczy nad dokładnością wykonawstwa projektu postanowiła rozszerzyć działalność o część developersko-budowlaną. Wkroczyła w nieco męski budowlany świat i świetnie się w nim odnalazła.

Obecnie Moti Investment oraz Trędowska Design zajmują się tworzeniem i realizacją projektów domów w pełnym zakresie – od pomysłu, aż po klucz. Na ich koncie jest kilkaset zakończonych inwestycji, szereg zrealizowanych indywidualnych projektów domów i rezydencji. Firmy są autorami wielu wnętrz, jak również twórcami projektów rewitalizacji domów i mieszkań. Jednym z większych sukcesów było otrzymanie nagrody w międzynarodowym konkursie dla architektów European Property Awards za stworzenie wnętrza w rezydencji w Krakowie. Główny cel: budować domy z charakterem, kierując się pragnieniami klientów.

Jednak działalność projektowo- budowlana to nie jedyna gałąź jej działalności. Jedno z ważniejszych miejsc w jej życiu zajmuje działalność charytatywna. Jako prezes i fundator Fundacji Spełnij Jedno Marzenie ma przyjemność co roku organizować i wspierać akcję „LISTY DO ŚW. MIKOŁAJA”. Fundacja ma pod swoją opieką kilkanaście domówi dziecka oraz ośrodków socjoterapeutycznych, a akcja co roku dociera do coraz większej liczby dzieci. Raz w roku biuro MOTI INVESTMENT i TREDOWSKA DESIGN staje się na kilka grudniowych dni „magazynem prezentów” Świętego Mikołaja. Więcej na temat Fundacji można poczytać na stronie www.spelnijjednomarzenie.pl