17 kwietnia w klimatycznych wnętrzach HOTELU BELLOTTO Tomasz Olejniczak, tworzący pod marką TOMAOTOMO, zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #LaDorothée. Nazwa kolekcji to prezent i hołd złożony mamie projektanta, najdroższej mu osobie, której jak sam podkreśla, zawdzięcza to kim jest dzisiaj.
Tomasz Olejniczak to projektant nietuzinkowy, który konsekwentnie od początku swojej zawodowej drogi, tworzy modę z najwyższej półki, nie ulegając powszechnie lansowanym trendom. Pierwszą i najwierniejszą klientką Tomasza była jego mama. To dzięki niej, 8 lat temu, zdecydował się na pokazanie swojej debiutanckiej kolekcji w trakcie Łódzkiego Fashion Week. To ona wiernie mu kibicuje w trakcie pokazów, oglądając kolekcję zawsze z pierwszego rzędu. Dlatego wczorajszy pokaz Tomasz Olejniczak zadedykował właśnie swojej mamie.
#LaDorothée tokolekcja dla kobiet świadomych i przebojowych, kobiet sukcesu, z wysokim poczuciem własnej wartości. Dla tych, które nie obawiają się odważnych stylizacji, niejednokrotnie wyprzedzających aktualne trendy, bo strojem podkreślają swoją osobowość, niezależność i siłę. W trakcie pokazu zobaczyliśmy zmysłowe kreacje o różnorodnych formach, które stworzyły spójny spektakl.
– To historia o modzie, którą opowiadam współczesnej kobiecie, kochającej niezapomniany urok lat 50 i 60. – mówi Tomasz Olejniczak. – W kolekcji dominują suknie i sukienki, ale nie zabrakło tu także płaszczy, żakietów, spodni i zestawów codziennych w bardzo luksusowym wydaniu.
#LaDorothée to kwintesencja luksusu i elegancji. Do przygotowania kolekcji projektant wykorzystał doskonałe jakościowo tkaniny pochodzące z uznanych szwajcarskich i francuskich fabryk, w których zaopatrują się światowe domy mody tj. Prada, Fendi, Chanel, czy Louis Vuitton. Zobaczyliśmy tu m.in. jedwabie, gipiury, pawie pióra w mieniących odcieniach, czy efektowne hafty tworzące mozaikowe wzory. Idealnym uzupełnieniem bogatych stylizacji pokazu była zmysłowa i pełna blasku biżuteria SPARK SILVER JEWELRY, a także eleganckie buty marki WOJAS.
Pokaz otworzyła dawno niewidziana Zuza Kołodziejczyk (zwyciężczyni 3 edycji Top model), która wraca na wybieg w doskonałej formie.
Fryzury modelek przygotowała marka DAVINES, a makijaże były dziełem wizażystek marki PAESE. Partnerami pokazu byli także PERLAGE oraz producent naturalnych soków CYMES. O nastrój gości wydarzenia zadbał WORLD CLASS SPIRITS.
Patroni medialni wydarzenia to: Gala, FASHION MAGAZINE, a także porte lamode.info oraz fashionpost.pl.