lederboard

Perfumeria Quality Missala: miejsce, w którym spełniają się marzenia


Świat wykreowany w butikach Quality przez Stanisławę Missalę i jej rodzinę jest niezwykły. Eleganckie perfumerie z bogatą, starannie dobraną ofertą ekskluzywnych perfum i produktów pielęgnacyjnych oraz najlepszych kosmetyków pozwalają zakosztować radości własnego stylu i luksusu prawdziwej niepowtarzalności. Perfumeria Quality Missala kieruje swoją ofertę do koneserów produktów elitarnych: miłośników pięknych zapachów i osób ceniących doskonałą pielęgnację z najwyższej półki. O rodzinnym biznesie rozmawiamy ze Stanisławą Missalą.

 

Historia Perfumerii Quality sięga początków lat 90. XX w., kiedy otworzyła Pani swoją pierwszą perfumerię, podpisując kontrakty z Chanel, Dior, Guerlain oraz Lancȏme… Co stanowi o sile firmy, która utrzymuje się na polskim rynku już ponad dwadzieścia lat?

– Pasja i ludzie – moja rodzina i moi pracownicy. Pasję rozumiem jako głębokie i szczere zaangażowanie. Wspólnie udoskonalamy naszą ofertę i poszerzamy jej dostępność otwierając nowe butiki czy też prowadząc butik internetowy. Zatem charakteryzuje nas zmiana, ale jednocześnie kontynuacja, wierność tradycji.

Leopold Staff stwierdził: „Gdyby fiolki i konwalie zamiast pachnąć grać umiały, byłaby to muzyka Chopina”. Dzięki koncertom muzyki klasycznej, które odbywały się w Perfumerii Quality w hotelu Marriott, mogła Pani zaoferować swoim klientom nie tylko perfumy, ale również unikalną atmosferę, poczucie wyjątkowości i luksusu…

– Rzeczywiście, zawsze chciałam rozpieszczać swoich klientów. Organizowałam koncerty, które gromadziły nawet 500 osób. Nic dziwnego, skoro wykonawcami byli zaprzyjaźnieni z nami, najlepsi artyści Teatru Wielkiego Opery Narodowej i Warszawskiej Opery Kameralnej.

Firma Quality rozwinęła skrzydła w 2004 r. i rozpoczęła współpracę z najbardziej luksusowymi, niszowymi markami na świecie. Czy młodsze pokolenie rodziny Missala zapisuje nowy rozdział w historii firmy?

– Zdecydowanie tak, zaś dzień, w którym moje dzieci podjęły decyzję o włączeniu się do prowadzenia firmy uznaję za najważniejszy moment w dotychczasowej jej historii. Dzieci to „skrzydła” mojej firmy. Dzięki nim sprowadziliśmy do Quality marki prawdziwie luksusowe: Amouage, Clive Christian, M. Micallef, Kilian, Menard i wiele innych.

Coco Chanel mawiała: „Elegancja jest niemożliwa bez perfum. To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria”. Perfumeria Quality otwiera drzwi do nowych doznań nie tylko w dziedzinie zapachów, ale również produktów do pielęgnacji i makijażu. Które z nich są szczególnie godne polecenia?

– Japońska marka Menard oferuje jedyny na świecie krem prawdziwie przeciwstarzeniowy Menard Authent, który stymuluje powstawanie w skórze nowych komórek macierzystych. Bellefontaine to z kolei szwajcarska, ekskluzywna na świecie pielęgnacja kawiorowa. Polecam makijaż Nebu Milano, który, nie będę ukrywać, zrobił ostatnio w Quality wielką furorę.

Quality oferuje indywidualny dobór perfum, indywidualny program pielęgnacyjny połączony z badaniem skóry, porady z zakresu wizażu, a także warsztaty zapachowe i pielęgnacyjne. Do kogo w szczególności kierowane są te warsztaty?

– Perfumy, które posiadamy w swojej ofercie, są tworzone przez artystów, którzy wszystko to, co mają, wkładają w najwyższej jakości esencje, a nie w reklamę i marketing. Zależy nam na tym, aby klienci odróżniali kompozycje z przewagą naturalnych esencji od prostych, syntetycznych wód. Nie kierowali się reklamą, ale tym co im rzeczywiście pasuje i jest optymalne dla ich skóry. Dlatego służymy indywidualną poradą. Na warsztatach, które mają charakter otwarty, dzielimy się naszą wiedzą.

Jakie osobowości ze świata zapachów można poznać podczas organizowanych przez Państwa spotkań z perfumiarzami?

– Gościliśmy wielkie sławy współczesnego perfumiarstwa: Oliviera Durbano, Camille Goutalle, małżeństwa Micallefów i Grossmithów. Na początku lipca br. naszym gościem był Kilian Hennessy, założyciel marki By Kilian, potomek rodziny Hennessy, znanej z doskonałych koniaków. Jego perfumy należą do najbardziej pożądanych na świecie.

Christian Dior powiedział, że zapach perfum kobiety mówi o niej więcej niż jej charakter pisma. Jak określa kobietę woń perfum Missala Qessence?

– Qessennce jest zapachem dla pań i panów. Jest to zapach intrygujący i złożony. Tworząc go chciałam, aby stanowił dla ludzi wskazówkę w poszukiwaniu ich własnego, życiowego Q…essence. Osoby, które po niego sięgają, to miłośnicy piękna i harmonii.

***
Dzięki zaangażowaniu całej rodziny Missala, w bogatym portfolio Quality zgromadzono produkty ponad 80 najbardziej luksusowych marek świata takich, jak Amouage, Bellefontaine, Clive Christian, Kilian, M. Micallef, Maison Francis Kurkdjian, Menard, Rancé, Roja Parfums czy Xerjoff. Tym samym Quality jest nie tylko pierwszą i najstarszą, ale także największą i najbardziej renomowaną perfumerią luksusową w Polsce, prekursorem i najlepszym ambasadorem elitarnych marek niszowych i niekwestionowanym ekspertem w zakresie perfumiarstwa i pielęgnacji.

 

Rozmawiała: Dagmara Nawratek / LBQ

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności