Sprzedawca – zawód przyszłości?


Według prognoz sprzedaż to największa umiejętność przyszłości. Sprzedawać trzeba umieć nie tylko produkty, bądź usługi, również siebie. Jakie kompetencje powinien więc posiadać idealny sprzedawca?

 

Istnieje wiele mechanizmów, które wspomagają proces sprzedaży np. marketing, reklama czy szukanie idealnego klienta. O kompetencjach idealnego sprzedawcy i obsłudze klienta również można by mówić godzinami. Naprzeciw oczekiwaniom rynku i chęci społeczeństwa do nabywania kompetencji w zakresie sprzedaży coraz częściej wychodzą mentorzy, czy praktycy. Na takich szkoleniach uczy się nie tylko teorii, lecz również praktyki czy nabywania umiejętności miękkich.

W Krakowie z zakresu personal brandingu i analizy klienta warsztat zostanie przeprowadzony już 16.06.2016 roku przez Anetę Wątor i Marcina Ujejskiego. Spotkanie odbędzie się w ramach projektu Kobieta w biznesie, który integruje środowisko ambitnych i przedsiębiorczych kobiet.

DSC_0961

Jak mówi jedna z uczestniczek:  – Bardzo fajne i inspirujące szkolenie. Aneta jest perfekcyjna jeśli chodzi o prowadzenie tego typu szkoleń. Ma ogromną wiedzę i przekazuje duży zastrzyk inspiracji i motywacji.

Wszystkie chętne Panie zapraszamy do rejestracji http://kobietawbiznesie10.evenea.pl/

 

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Akceptuję zasady Polityki prywatności