lederboard

Zalety opakowań SRP – opakowania gotowe na półkę

Opakowania SRP to doskonały sposób, by zwiększyć marketingową efektywność oddziaływania produktów. Poza widocznym wpływem, który mają na decyzje konsumentów, SRP są przyjaznym rozwiązaniem dla osób pracujących w obsłudze sklepów i na każdym etapie realizacji łańcucha dostaw.

 

 

Czym wyróżniają się opakowania SRP?

SRP to skrót pochodzący od anglojęzycznej nazwy shelf ready packing czyli opakowania gotowe na półkę. To rodzaj opakowania zbiorczego, dzięki któremu zamieszczone w nim produkty od razu nadają się do sprzedaży. Nie ma tutaj potrzeby wyciągania, przekładania i ponownego układania ich. SRP są zaprojektowane tak, by móc bezpośrednio wylądować na sklepowej półce, co również łączy się z procesem otwierania ich. Nie są do tego potrzebne żadne narzędzia, perforowane elementy lub wieka są bardzo łatwe do rozpakowania. Pojedyncze produkty w nich umieszczone bez problemu można wyciągać, co z kolei jest ważne dla klientów.

Funkcja marketingowa opakowań SRP

Dla marek i producentów opakowania SRP doskonale nadają się do rozszerzenia przekazu marketingowego. Na ich powierzchni można zamieszczać elementy graficzne, które korespondują z produktami. Dzięki temu sam produkt staje się bardziej widoczny. Używać do tego można każdej części opakowania, łącznie z jego dolnym wiekiem. Poza tym SRP pełni ważną rolę ochronną w trakcie przechowywania produktów i ich transportu.

Zalety opakowań SRP

Opakowania SRP pozwalają na łatwe wyróżnienie produktów na sklepowej półce, co ma duże znaczenie podczas konsumenckich wyborów. Umożliwiają także ich szybką identyfikację. Posiadają wszystkie zalety opakowań kartonowych. Są lekkie, a zatem łatwe w przenoszeniu. Nie zwiększają w znaczący sposób całościowej wagi produktów, a to ma istotne znaczenie w przypadku kosztów transportu i logistyki dostaw. Dla wielu osób duże znaczenie ma również fakt, używanie SRP nie generuje zbędnych odpadów, ponieważ jest to opakowanie nadające się do recyclingu.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności