Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Anonimowość w sieci – mit, który warto obalić

W erze wszechobecnego Internetu wielu użytkowników ulega złudzeniu, że są anonimowi w sieci. To poczucie bycia niewidzialnym często skłania do działań, które w realnym...
Strona głównaModaAMERICAN DREAM jesień-zima 2015/16. Pokaz mody marki Kossmann

AMERICAN DREAM jesień-zima 2015/16. Pokaz mody marki Kossmann


3 września minimalistyczna Mysia 3 wypełniła się energią Manhattanu. Najnowsza kolekcja na sezon jesień-zima 2015/16 inspirowana jest przede wszystkim amerykańskimi kobietami, które łączą wygodę i nienaganny wygląd biznesowy. Liczne grono przedstawicieli mody, dziennikarzy, stylistów oraz gwiazd podziwiało nowe propozycje które przedstawiła tego wieczoru marka Kossmann.

 

Kolekcja jesienno- zimowa 2015/16 AMERICAN DREAM jaką mogliśmy zobaczyć na wybiegu jest inspirowana Manhattanem z wczesnych lat 90-tych. A w szczególności aktywnymi kobietami, którym tempo pracy narzuciło pewien styl życia i dbałość o swój profesjonalny wygląd. Amerykański dress code tamtych lat zawsze zawierał element luzu i wygody. Modelki zaprezentowały wiele nowoczesnych sylwetek z geometrycznymi cięciami.

W kolekcji dominują dzianiny i wełna w kolorach czerni, czerwieni, szarości i écru. To są właśnie kolory marki Kossmann. Pojawia się dużo nowych form, których motywem przewodnim jest wygoda i zrozumienie potrzeb kobiet pracujących. Oprócz mocnych motywów inspirowanych pulsem amerykańskiej metropolii, w kolekcji są również, tak uwielbiane przez kobiety, sukienki i spódnice z klosza.

scena z: pokaz Iwony Kossmann, SK:, , fot. Kurnikowski/AKPA

Tego wieczoru na pokazie pojawiło się liczne grono przedstawicieli mody, stylistek, dziennikarzy, peronal shopperek i oczywiście gwiazd – Tamara Arciuch założyła na tą okazję czarny garnitur podkreślający uniwersalizm jaki aktorka bardzo lubi w kreacjach Kossmann bowiem jak sama mówi: – Nie lubię rzeczy które są tylko na raz, natomiast Beata Tadla wybrała czarną sukienkę z kołnierzykiem podkreślając, że: – Te projekty trafiają w punkt moich preferencji… to są projekty, które są dla kobiet aktywnych zawodowo i które prywatnie także chcą dobrze wyglądać … sukienka, którą nałożyłam jest bardzo kobieca, a ja lubię kobiecość. Zaprezentowane kreacje podsumowała Lidia Popiel: – Nowa wersja amerykańskiego snu- prosta, współczesna, niezobowiązująca, dająca dużo wolności.

Pokaz oklaskiwały także Monika Mrozowska, Monika Zamachowska, Marta Kielczyk, Aleksandra Mikołajczyk, Mariola Bojarska-Ferenc, Laura Lącz, Katarzyna Żak, Monika Walsh.

scena z: Iwona Kossmann, Monika Zamachowska, SK:, , fot. Kurnikowski/AKPA

Oficjalnym kreatorem makijażu pokazu „American Dream” jest marka Mary Kay. O wygląd modelek zadbały również marki: Wella, Rituals i Kazar.

scena z: Iwona Kossmann, Mariola Bojarska-Ferenc, SK:, , fot. Kurnikowski/AKPA

Założycielką i właścicielką marki KOSSMANN jest Iwona Kossmann. Marka, którą stworzyła ponad 3 lata temu ma olbrzymie grono zwolenniczek. Markę kochają dziennikarki telewizyjne.

Kolekcja dostępna na: www.kossmann.com.pl