Jak spiąć to w jednym miejscu?
Czy istnieje narzędzie, które w sposób efektywny wspomoże Cię w prowadzeniu firmy w obszarze komunikacji z klientem, ale też między pracownikami? Oczywiście, że tak! Odpowiadając właśnie na takie potrzeby stworzono elastyczne narzędzie pracy, jakim system Thulium, który w łatwy sposób dopasujesz do profilu swojej działalności, maksymalnie wykorzystując jego potencjał. System ten umożliwi Ci kompleksowe zarządzanie całością komunikacji z klientami na wszystkich polach, a także łatwy wgląd w pracę członków zespołu, co daje szybkie możliwości reagowania i poprawiania ewentualnych błędów. Co bardzo ważne, system Thulium umożliwia wykorzystanie potencjału, jaki tkwi w pracy zespołowej. Gdy jeden pracownik nie może z jakiegokolwiek powodu zając się swoim klientem, bez problemu może go zastąpić ktoś inny, kto w szybki sposób dostanie wgląd do całej historii kontaktu z daną osobą.
Wsparcie windykacji
Jedną z części obszernego systemu Thulium jest program do windykacji – program contact center, który skutecznie wspiera trudny kontakt z dłużnikami oraz skuteczną windykację należności. Z jego możliwości skorzystać mogą firmy windykacyjne, odszkodowawcze oraz kancelarie prawne. W tej skomplikowanej i dość delikatnej materii, jaką jest windykacja należności, jednym ze sporych utrudnień jest weryfikacja ustaleń poczynionych z dłużnikiem. System Thulium daje możliwość odsłuchania rozmowy lub sprawdzenia, co dokładnie zostało powiedziane albo napisane. Daje ci to kontrolę zarówno nad tym, co powiedziała klient, jak i nad tym, na co zgodził się Twój pracownik. Żaden kontakt nie zginie, wszystko będzie łatwe i wygodne do szybkiego sprawdzenie w razie potrzeby.
Optymalizacja pracy
Windykacja należności to często niezbyt przyjemna sprawa, a dłużnicy starają się unikać rozmów ze znanymi numerami. Thulium umożliwia Ci skorzystanie z losowej bazy numerów. Klient nie będzie mógł Cię zatem rozpoznać, dzięki czemu zwiększy się contact rate Twojego zespołu. Jednym z filarów, na którym oparty jest program do windykacji jest predictive dialer, który znacząco zwiększa wydajność i umożliwia automatyzację działań. Przewiduje on dostępność indykatorów i inicjuje automatycznie połączenie do kolejnego dłużnika. Nie tracisz czasu na wyszukiwanie numerów, długie oczekiwanie lub dodzwanianie się do poczt głosowych. Sekretarki i faxy zostają ignorowane, dzwonisz zatem wyłącznie do ludzi. Proces windykacji zostanie znacznie uporządkowany, a dzięki temu zoptymalizowany.