Kompleksowe usystematyzowanie kontaktów z klientami jest sporym wyzwaniem bez względu na branże, w której działamy. Relacje biznesowe pomiędzy sprzedawcą a klientem są dziś wielopoziomowe, odbywają się przy wsparciu różnorakich kanałów i dają nam dzięki temu spore możliwości dotarcia do klientów. Jednocześnie tak szeroki strumień informacyjny powoduje, że nieco większa jest płaszczyzna, na której może dojść do nieporozumień. Czat firmowy na stronie internetowej, poczta mailowa, Messenger firmowy, IVR, call center, infolinia – kanałów, przez które klient może chcieć się z Tobą skontaktować jest naprawdę wiele. Ty też możesz dzięki temu dotrzeć do niego na wiele różnych sposobów. Jak zatem opanować to wszystko, by uniknąć zaginionych maili, nieodebranych połączeń i urwanych rozmów na czacie firmowym?
Jak spiąć to w jednym miejscu?
Czy istnieje narzędzie, które w sposób efektywny wspomoże Cię w prowadzeniu firmy w obszarze komunikacji z klientem, ale też między pracownikami? Oczywiście, że tak! Odpowiadając właśnie na takie potrzeby stworzono elastyczne narzędzie pracy, jakim system Thulium, który w łatwy sposób dopasujesz do profilu swojej działalności, maksymalnie wykorzystując jego potencjał. System ten umożliwi Ci kompleksowe zarządzanie całością komunikacji z klientami na wszystkich polach, a także łatwy wgląd w pracę członków zespołu, co daje szybkie możliwości reagowania i poprawiania ewentualnych błędów. Co bardzo ważne, system Thulium umożliwia wykorzystanie potencjału, jaki tkwi w pracy zespołowej. Gdy jeden pracownik nie może z jakiegokolwiek powodu zając się swoim klientem, bez problemu może go zastąpić ktoś inny, kto w szybki sposób dostanie wgląd do całej historii kontaktu z daną osobą.
Wsparcie windykacji
Jedną z części obszernego systemu Thulium jest program do windykacji – program contact center, który skutecznie wspiera trudny kontakt z dłużnikami oraz skuteczną windykację należności. Z jego możliwości skorzystać mogą firmy windykacyjne, odszkodowawcze oraz kancelarie prawne. W tej skomplikowanej i dość delikatnej materii, jaką jest windykacja należności, jednym ze sporych utrudnień jest weryfikacja ustaleń poczynionych z dłużnikiem. System Thulium daje możliwość odsłuchania rozmowy lub sprawdzenia, co dokładnie zostało powiedziane albo napisane. Daje ci to kontrolę zarówno nad tym, co powiedziała klient, jak i nad tym, na co zgodził się Twój pracownik. Żaden kontakt nie zginie, wszystko będzie łatwe i wygodne do szybkiego sprawdzenie w razie potrzeby.
Optymalizacja pracy
Windykacja należności to często niezbyt przyjemna sprawa, a dłużnicy starają się unikać rozmów ze znanymi numerami. Thulium umożliwia Ci skorzystanie z losowej bazy numerów. Klient nie będzie mógł Cię zatem rozpoznać, dzięki czemu zwiększy się contact rate Twojego zespołu. Jednym z filarów, na którym oparty jest program do windykacji jest predictive dialer, który znacząco zwiększa wydajność i umożliwia automatyzację działań. Przewiduje on dostępność indykatorów i inicjuje automatycznie połączenie do kolejnego dłużnika. Nie tracisz czasu na wyszukiwanie numerów, długie oczekiwanie lub dodzwanianie się do poczt głosowych. Sekretarki i faxy zostają ignorowane, dzwonisz zatem wyłącznie do ludzi. Proces windykacji zostanie znacznie uporządkowany, a dzięki temu zoptymalizowany.