Do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły dwa kolejne podmioty. Członkami nadzwyczajnymi organizacji zostały: firma technologiczna Ve Interactive oraz agencja FFW Communication specjalizująca się w content marketingu.
Ve Interactive jest brytyjską firmą technologiczną oferującą zaawansowane rozwiązania do remarketingu i retargetingu. Liczący ponad 570 osób zespół, pracujący w 17 biurach regionalnych na całym świecie, obsługuje ponad 6000 klientów oraz implementuje strategie efektywnościowe zarówno dla lokalnych jak i globalnych marek. W ostatnim roku firma Ve Interactive została uhonorowana m.in. tytułami UK Champion w konkursie European Business Awards oraz Digital Champion w konkursie Growing Business Awards 2014, wyróżnieniem Data Strategy Award oraz złotym medalem w konkursie Stevie® International Business Awards 2014 za najlepszy produkt.
– Ve Interactive jest członkiem IAB w wielu krajach, więc przystąpienie do IAB Polska jest dla nas naturalnym krokiem związanym z uruchomieniem warszawskiego biura. Cenimy sobie członkostwo w organizacji, ponieważ otwiera przed nami możliwość aktywnego uczestnictwa w polskim rynku handlu i marketingu internetowego. Dysponujemy ogromnymi zasobami wiedzy i doświadczenia, którymi chętnie będziemy się dzielić m.in. w pracach grup roboczych oraz raportach i publikacjach IAB Polska. – wyjaśnia Alicja Lewańczyk, Territory Manager w Ve Interactive.
FFW Communication to natomiast powstała w 2010 r. agencja specjalizująca się w content marketingu. Na zamówienie działów marketingu tworzy wysokiej jakości treści dystrybuowane zarówno w kanałach online, jak i offline. Specjalizuje się w dedykowanych kampaniach 360o, w nowych mediach, łączących projekty z zakresu custom publishingu, social media, video i public relations. Do FFW należy także marka Re:buzz specjalizująca się w buzz marketingu, moderacji i obsłudze forów internetowych.
– Przystąpienie FFW Communication do IAB Polska to naturalny krok w rozwoju firmy. Po kilku latach rozbudowywania własnego portfolio o ciekawe ale przede wszystkim efektywne projekty, nadszedł czas na wymianę doświadczeń, realny wpływ na poprawę standardów całej branży i wzajemną inspirację. Chcemy aktywnie uczestniczyć w pracach grup roboczych, szczególnie w zakresie wypracowania standardów realizacji kampanii internetowych z wykorzystaniem najnowszych trendów w budowaniu marki w Internecie i content marketingu na świecie. – opowiada Krzysztof Małecki, Partner Zarządzający w FFW Communication.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących szeroko rozumianą branżę internetową.