Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

People Culture Tech Fest 2024 – must-have w Twoim kalendarzu

29 października Filharmonia Podkarpacka w Rzeszowie przemieni się w centrum, gdzie ludzie, kultura pracy i nowoczesne technologie spotkają się na People Culture Tech Fest...
Strona głównaRozmaitościKolejni członkowie nadzwyczajni IAB Polska

Kolejni członkowie nadzwyczajni IAB Polska


Do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły dwa kolejne podmioty. Członkami nadzwyczajnymi organizacji zostały: firma technologiczna Ve Interactive oraz agencja FFW Communication specjalizująca się w content marketingu.

Ve Interactive jest brytyjską firmą technologiczną oferującą zaawansowane rozwiązania do remarketingu i retargetingu. Liczący ponad 570 osób zespół, pracujący w 17 biurach regionalnych na całym świecie, obsługuje ponad 6000 klientów oraz implementuje strategie efektywnościowe zarówno dla lokalnych jak i globalnych marek. W ostatnim roku firma Ve Interactive została uhonorowana m.in. tytułami UK Champion w konkursie European Business Awards oraz Digital Champion w konkursie Growing Business Awards 2014, wyróżnieniem Data Strategy Award oraz złotym medalem w konkursie Stevie® International Business Awards 2014 za najlepszy produkt.

– Ve Interactive jest członkiem IAB w wielu krajach, więc przystąpienie do IAB Polska jest dla nas naturalnym krokiem związanym z uruchomieniem warszawskiego biura. Cenimy sobie członkostwo w organizacji, ponieważ otwiera przed nami możliwość aktywnego uczestnictwa w polskim rynku handlu i marketingu internetowego. Dysponujemy ogromnymi zasobami wiedzy i doświadczenia, którymi chętnie będziemy się dzielić m.in. w pracach grup roboczych oraz raportach i publikacjach IAB Polska. – wyjaśnia Alicja Lewańczyk, Territory Manager w Ve Interactive.

FFW Communication to natomiast powstała w 2010 r. agencja specjalizująca się w content marketingu. Na zamówienie działów marketingu tworzy wysokiej jakości treści dystrybuowane zarówno w kanałach online, jak i offline. Specjalizuje się w dedykowanych kampaniach 360o, w nowych mediach, łączących projekty z zakresu custom publishingu, social media, video i public relations. Do FFW należy także marka Re:buzz specjalizująca się w buzz marketingu, moderacji i obsłudze forów internetowych.

– Przystąpienie FFW Communication do IAB Polska to naturalny krok w rozwoju firmy. Po kilku latach rozbudowywania własnego portfolio o ciekawe ale przede wszystkim efektywne projekty, nadszedł czas na wymianę doświadczeń, realny wpływ na poprawę standardów całej branży i wzajemną inspirację. Chcemy aktywnie uczestniczyć w pracach grup roboczych, szczególnie w zakresie wypracowania standardów realizacji kampanii internetowych z wykorzystaniem najnowszych trendów w budowaniu marki w Internecie i content marketingu na świecie. – opowiada Krzysztof Małecki, Partner Zarządzający w FFW Communication.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących szeroko rozumianą branżę internetową.

iab_polska