Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Technologiczne absurdy w świecie retailu ograniczają polskie biznesy i generują milionowe straty

Według danych Eurostat zaledwie co czwarta firma w Unii Europejskiej wdrożyła w swojej działalności e-commerce. Na tle innych państw członkowskich Polska wypada dość słabo...
Strona głównaRozmaitościPatronaty medialneStrategie i ich wdrażanie w samorządach

Strategie i ich wdrażanie w samorządach

Przed nami już piąta edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. W tym roku tematem przewodnim wydarzenia skierowanego do samorządowców, ale także praktyków biznesu, będzie tworzenie i wdrażanie strategii. Kongres odbędzie się w dniach 26-27 listopada br. (czwartek, piątek) w Rzeszowie.

Od lat obserwujemy coraz bardziej świadomy marketing i kształtowanie wizerunku miejsc i regionów. To efekt dobrej edukacji, ale także doświadczenia ludzi, którzy tworzą i wdrażają kampanie i rozwiązania strategiczne. Początkowo w marketing inwestowały wyłącznie największe polskie miasta. Bezmyślnie zakładano, że aby skutecznie promować miejsce, potrzebne są miliony. Dziś skuteczne działania marketingowe wdrażane są również przez małe miasta i miasteczka. O nowoczesnych narzędziach oraz możliwości wdrażania strategii będziemy rozmawiali podczas piątej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, na który serdecznie zapraszam. – podsumowuje dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o. – organizator Kongresu.

Tematyka Kongresu zainteresuje wszystkich, którzy zajmują się marketingiem i wizerunkiem miast oraz regionów, a w szczególności pracowników samorządów, agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych. Jest to okazja do zdobycia nowej wiedzy w zakresie tworzenia, wdrażania i oceny efektów strategii miast i regionów. Wśród prelegentów Kongresu Innowacyjnego Marketingu znajdą się min.: Andrzej Szoszkiewicz – Smartlink, Dariusz Nowak – Centrum Naukowo-Technologiczne Systemów Bezzałogowych sp. z o.o., Krzysztof Suszek – Agencja Komunikacji Marketingowej „PABLER” Sp. z o.o., Piotr Lutek – SYNERGIA, Jacek Dębczyński – ResPublic, dr Hubert Kawalec – Wyższa Szkoła Prawa i Administracji Rzeszów, Bohdan Pawłowicz – Pawłowicz Business Solutions, dr Grzegorz Hajduk – One Voice Marketing Communications, Szymon Sikorski – PUBLICON Agencja PR, Michał Tabisz i Krzysztof Zajączkowski – Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Marzena Furtak-Żebracka – Urząd Miasta Rzeszów, Marek Skała – MEGALIT Instytut Szkoleń oraz Arkadiusz Michno – Ideo sp. z o.o.

Już dziś można zgłaszać chęć uczestnictwa w tym wydarzeniu. Rejestracja potrwa do 20 listopada br. Z powodu ograniczonej liczby miejsc decyduje kolejność zgłoszeń. Partnerami Kongresu są Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz Ideo sp. z o.o.

 

Więcej informacji na stronie www.podkarpackie.org.pl

Patronat medialny Law Business Quality

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.